Strandvakantie Pipa - Rio Grande de Norte - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Andre + Monique Hes - WaarBenJij.nu Strandvakantie Pipa - Rio Grande de Norte - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Andre + Monique Hes - WaarBenJij.nu

Strandvakantie Pipa - Rio Grande de Norte

na 7 maanden stilte op de website willen wij eerst jullie

FELIZ NUOVO oftewel

EEN GELUKKIG EN SPETTEREND 2009

toewensen.

Ja, we konden het weer niet laten maar na de gezellige koude kerstdagen, hebben we snel weer de warmte opgezocht. Brazilie was in januari warm en het beviel ons goed, dus daar naar terug. Nu alleen geen Excelsheet met schema en planningen maar alleen genieten. Ja. We hebben zelfs voor de hele 3 weken 1 vaste locatie geboekt, dus niets regelen. Moet zeggen, dat kost me toch wel heel veel moeite, maar na nu 10 dagen begint het wel wat te wennen. Zon, zee, strand ,lekker eten en slapen. Aan het eind van de week een paar dagen auto huren om toch iets van de omgeving te zien en onze ´vrienden van oud en nieuw´bezoeken in een kustplaats ongeveer 200 km naar het zuiden toe.

Nu dat we hier terug zijn,komen onze ervaringen van de 6 maanden reis ook weer meer naar boven. Je ziet dat je toch al weer heel snel kleine dingetjes en gebruiken vergeten bent.
1 ding zijn we zeker niet vergeten: dat we hebben genoten van al jullie reacties op onze website. We willen jullie daar echt nogmaals voor bedanken, het was echt te gek!!!. We hebben er dan ook een mooi boek van laten amkene zodat we aleter in het bejaardentehuis er altijd naar terug kunnen kijken.

Lieve mensen, we wensen jullie alle goeds en keep in touch.

Andre en Monique.

P.S. Is er nog sprake van een elfstedentocht? En hebben menig kinderen de belevenis van hun leven gehad om op echt ijs te schaatsen?
We zijn echt van de wereld: we hebben geen tv en in Pipa is de wachttijd van het internetcafe ons vaak te lang en te warm ( slechts 40 tot 45 graden) .

• 07 Januari 2009 - 21:31

Jannie En Gerard:

hoi

kennen jullie ons nog van de boot naar antarctica

ja je kunt bij ons schaatsen maar geen 11 stedentocht hoor
    morgen donderdag 8 jan een schaatstocht wij zitten beiden in de ijsclub en zijn weer lekker druk
    maar 8 febr gaan we lekker in de zon liggen op bardados na een rondreis in florida
    wij zijn ook 2 jaar terug in pipa geweest dat is goed te doen
    zeg groetjes en veel plezier
    we hopen jullie nog eens tegen te komen
    gerard en jannie van de belt

• 07 Januari 2009 - 22:00

Evalien:

En jullie ook een reislustig 2009!!

Inderdaad stat Cosse ook al op de schaats en sleurt mams perre op de slee over het ijs.

Eef

• 07 Januari 2009 - 22:06

Matin Gootjes:

ook van deze kant de beste wensen, leuk weer iets van jullie te lezen, op de manier zo als jij het schrijft is het erg leuk, en wat een mooie foto`s.Fijn dat het met jullie goed gaat.

• 07 Januari 2009 - 22:41

Vanuit Schagen:

Ja, wrijf het er maar even goed in bij ons dat het daar zo warm is.
    Hier is het koud, maar wel lekker weer.
    Geniet nog maar even.

Groeten van Bertus, Jacq.
    en Kelly.

• 08 Januari 2009 - 07:06

Sacha:

Haha, gewoon schandalig, ik had natuurlijk wel een vermoeden dat jullie wegwaren, omdat je niet op sms reageerde. Maar fantastisch en heerlijk helemaal naar Brazilië! En dus dan ook een super 2009 met veel reisverhalen toegewenst. En het ijs, als wij willen gaan dooit het, maar bij mijn ouders is het wel -15 geweest. Nou meid dat hapje eten komt dan eind januari, geniet ze samen nog en hele dikke kus. Sacha

• 08 Januari 2009 - 08:32

Nicole:

Monique en andre, nog de beste wensen van ons allemaal. Met het ijs hier kan het beter. Gisteren alleen maar dooi zodat alles voor vandaag is afgelast. Nu maar hopen dat het de komende 2 nachten goed gaat vriezen voor een goed schaatsweekend. Geniet van de vakantie en we zien elkaar.
    Groetjes Nicole, Pien, Wijbren en Krijn

• 08 Januari 2009 - 10:02

Petra:

Goed van jullie te horen - en ook voor jullie een heel gelukkig 2009! Met als goed voornemen dat we elkaar dan wel weer eens gaan zien! Übersportievelingen als we zijn zal Joris moeten leren schaatsen van suikerooms en -tantes... kom dus maar snel terug!! Z'n vader en moeder zitten bibberen voor de verwarming met een glas rode wijn in de hand te wachten tot het weer lente wordt!
    Lieve groet van ons!
    PPj

• 08 Januari 2009 - 19:31

Tonnie Mellox:

met jullie auto's alles in orde.
    beste wensen van iedereen.
    we zijn jaloers op jullie.
    hatelijke groeten ton

• 09 Januari 2009 - 20:00

Tonie:

hoi kanjers nog de beste wensen voor julie.Het is hier erg koutttt.Dus geniet er maar van.doegie tonie kus.

• 11 Januari 2009 - 10:08

Walter Hes:

Fijn te horen dat jullie genieten. 't lijkt maar erg koud in Nederland, maar je mist wel het schaatsen op de grachten, vind je dat jammer? Wat zullen afsteken met je bruine velletje als je terug bent. Veel plezier

• 11 Januari 2009 - 11:34

Nard Van Der Poel:

Lekker zeg,en wij hier maar blauwbekken!
    Heel mooi,gezond en reislustig 2009 gewenst.
    Genieten zou ik zeggen.
    Groetjes Nard.

• 13 Januari 2009 - 16:02

Ed:

alles goed met jullie? hier wel, geniet van de vakantie en see you. gr.Ed